Powered By Blogger

Sabtu, 12 Februari 2011

RiNdU EnCik SoMi!!!

owhhhhhh!!!!
petang yang tidak selesa

badanku sudah menunjuk kan suhu untuk bertambah
encik somi masih bekerja standby lagi
lambatnya pagi esok encik somi mahu pulang

kredit tepon aku baki 0000
maka suhu yang panas n sakit kepala akibat berjemur panas pagi tadi
dipendamkan di dalam kotak

simpan sesorang yang aku sudah tidak sihat
owwhhhhhhh
ke mana encik somi ku

isterimu merinduimu
kenapa tak tepon balik
isterimu ini dah takder krdt...

akibat tidor tidak sedarkan diri
saya telah meng 'silent' kan hp
sebab spesis tidor yang tidak boleh diganggu

akibatnya
encik somi tidak tahu yang aku sudah tidak sihat

aku merinduimu
sb abg slalu beli panadol kat kedai bawah tu
tolong amik kan air dan tolong picitkan kepala isterimu ini

owhhhhhhhhhh encik yusri
tepon lah sayang

saya mahu kamu!!!!!!!



saya mahu encik somi!!!!!!!!!
tidak mahu sesiapa!!!!!!
melainkan kamu!!
encik Yusriiiiiii


Tiada ulasan:

Catat Ulasan