Khamis, 12 Julai 2012

BeDaK PiXy

arini aku nak citer pasal bedak pulak
org pompuan ni kalu tak sebut benda ni tak sah kan..
hehehe
aku punya kulit very sensitif ngn pape produk..
sebelum ni pakai bedak miyami
lama aku pakai bedak ni
harga tak tentu
sebb aku beli pon pakai kad keahlian org
hehehe

bedak ni brand cosway
tapi sebab kebetulan aritu amoi tu berkira nak bagi harga ahli sebab kena renew setahun skali
dah tu muka macam siputtt
menyampah aku
terus blahhh
aku bertukar bedak silky girl
tawakal jer
tapi jerawat naik 3ketul kat pipi

sob sob sob
bye bye bye silky girl

lastly aku beli bedak pixy
bedak ni kan femes
aku pon dah tahu kenapa femes
bedak ni kalu pakai mmg superb
kalah miyami
tak berminyak
n nampak smooth jer kulit
aku pakai jenis natural white
pakai ikut jenis kulit
aku beli kat mydin RM13.90 jer..
kat watson pon ader..
tapi mydin lgi murah lah..hehehe
selamat mencuba
(^__________^)

1 ulasan:

  1. aku nk tryla,,tenks awak,,hehe,,

    BalasPadam