Powered By Blogger

Khamis, 19 Julai 2012

HePi BeSdaY To Me PaRt 1!!!

alhamdulillah
19 julai 1985 aku dilahirkan..

arini 19 julai 2012..
usia aku dah pon jejak 27tahun

bermakna dah 27 tahun aku hidup di bumi Allah ni
alhamdulillah....macam2 nikmat aku dah rasa..
syukur..walaupon kadangkala diuji, suka duka kehidupan
aku masih bernafas di bumi Allah ini..
syukur kerana Allah sentiasa bersama diri ini
syukur dikurniakan keluarga yg bahagia
kasih syg mak abah..adik2..abg..n sdara mara
family mertua..
semoga ikatan silaturahim terus mekar ke akhir hayat..

besday aku arini..
semalam hubby kerja
so..hubby just sms besday
mcm biasalah hubby kena jadi org first kan
huhuhu
tepat 12mlm aku dapat sms dari hubby
yealah hubby call bini bertuah dia ni tak angkat
aku dah Zzzzzzzzzzzz dulu
bini sapo lah tu kan
hahahaha

so..arini ngn esok hubby dah cuti
planning arini mestilah celebrate besday aku..
hubby dah booking tempat dinner mlm ni..
aku tanya dia tak mo gtau
suprise lah konon
huhuhu

hubby suh aku pilih kek n hadiah sendri
wahhhhh
aku suka bebenor kalu dapat offer macam ni
walau badan kat sekolah tapi aku rase macam tergedik2 nak balik umah..
bhahahaha
                                                                                        




Tiada ulasan:

Catat Ulasan