Powered By Blogger

Khamis, 26 Julai 2012

TeRiMa KaSiH

terima kasihlah pada yang sudi menegur aku
aku sgt menghargai
tapi sayangnya dia tak letak nama pon nak komen entry aku..
kan elok letak nama supaya aku tahu siapa empunya diri
apepon terima kasih sb sudi gak skodeng blog aku yg tak seberapa ni...

firstly..
ni aku rase first time aku emosi kat wall fb aku
tak pernah lagi aku emosi tak tentu pasal
kalu tak dijolok sarang tebuan
tentu tak kena bisa dia bukan??

ni aku copy paste dari komen misteri
aku hargai..ada benar kata2nya..

luahan aku keterlaluan k?
aku rasa sekadar melepaskan bebanan tekanan yg aku hadapi..
aku tak keluarkan perkataan yg bukan2

aku pendidik pon aku tetap seorang manusia
apa aku tidak ada perasaan kah???

student aku yg aku approve pon brapa kerat jer
student aku pon tahu aku jenis macam mana

terima kasihlah kerana sudi menasihati saya..
insyaAllah..saya akan lebih berhati2 dgn tindakan saya walau pon sekadar sepotong ayat..mulai hari ini sebarang luahan emosi hanya saya kongsikan dengn Encek Md yusri..hanya dia yg memahami saya. saya sayang suami saya sb dia tak pernah nak perlekeh kan saya..sob sob sob
sekian terimasssssssssssss

" memang tidak ada masalah.pada pandangan saya,jika ada yang menegur atau menasihati,sekadar cuma ingin menjaga maruah aadik,Bukan aper,jika kita meluahkan sesuatu dengan keterlaluan,ia mempamerkan tentang buruk baiknya kita.Jika orang tahu masalah yang sebenar kita,ok fine.Sebaliknya jika orang tidak tahu apa yang kita hadapi..bermacam andaian orang akan kata,tambahan pula adik seorang pendidik.aper kata pelajar adik,jika mereka membacanya.

terharu membacanya
terima kasih kakk
walau saya tak kenal akk
tapi saya ngn rendah hati ingin mengatakan saya akan berubah lebih baik..
aminnnnn
selamat berpuasa dan selamat beramal
^__________^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan