Sabtu, 21 Julai 2012

HePi BesDaY to Me PaRt Last

pas dinner malam tu
ingat nak terus cari hadiah aku
elok nak kelua jer dari imano's kafe

aku dok prasan laki bini dok pandang2 aku
aku ni ngn mka tak puas hati
angkat muka tgok balik
sekali daa kwn lama sek aku masa sek menengah dulu
keciknya dunia ni

aku jumpa denial ngn wife dia
berborak sakan lah kami
rupanya dia pon polis macam hubby aku
lagi rancak lah mat polis tu bersembang
aku pon berkenalan lah ngn bini dia

oleh kerana dok menyembang sakan
maka sudah terlambat aku nak cari hadiah besday
so kami decide pagi jumaat lah shoping
sebab aku kan menhagar sesi petang
masuk kerja 2.15ptg

so ari jumaat pagi tu kami bersarapan ngn kek besday aku
bhahahaha
n terus berdesup pergi kipmart tampoi

oleh kerana dapat offer
aku rembat 3 helai tudung
bhahahaha

sambil dok jalan tu
tengok baju raya kemain lawa
nak suha ku beli lah tu
lastly bukan aku jer beli baju raya

hubby pon beli baju melayu terus
ecece mcm lh hubby dapat cuti raya
huhuhu

ok..slmt mnymbut bln ramadan semua yg mngenali diri ini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan