Khamis, 18 April 2013

MelePasKan Mu MenyakitKan...

tak tahu kenapa
rasa sebak bila ingat
rindu sangat dgn sentra..hampir 5 tahun bersama
banyak kenangan suka duka bersama kereta tu
pernah accident beberapa kali
sentiasa menemani aku
walaupon dia hanya kereta..tapi demi Allah
aku merindui kereta tu
huhuhu



tak banyak gambar bersama beliau
apakah aku akan bertemu kembali dgn beliau?




hubby cakap macam org putus cinta dok teringat sentra
haruslah kan
ni kereta pertama
aku jual sentra sebab banyak faktor
perjalanan pulang ke kampung memaksa aku melepaskan beliau..
rindu sangat...

selamat datang almera
harap kehadiran awak memberi seribu rahmat kepada kami sekeluarga

namun pew ***
aku tak mampu melepaskan kamu
kerana aku terlalu menyayangi kamu
kini dan selamanya.....
semoga tuan baru awak menjaga awak sebaik mana yang pernah saya jaga awak dulu..
jasa dan bakti awak akan saya kenang selamanya

Selasa, 2 April 2013

NissaN AlmeRa

alhamdulillah
for our 2nd car..
nissan jugak..tapi kali ni aku amik brand almera..
first tengok design dia terus jatuh cinta..
bye bye sentra..
sedih sgt..itulah kereta pertama first gaji aku
pape pon
no plat aku amik..
P** 8088
sayang kalu 8088 nak jual..
jadilah..walaupon kereta lain janji no plat yang sama
minyak kereta nissan memang save
sb tu aku setia ngn nissan..
kalau korang nak beli kereta sedan
aku mmg syorkan almera
harga yang sangat berpatutan