Isnin, 29 Julai 2013

SaLaM LebaRan

lama rasanya dah tak buat entry bergambar kan
nak ucap selamat hari raya maaf zahir dan batin
kepada yang mengenali diri ni
jika ada salah dan silap haraf di maafkan
salam aidilfitri buat semua dari saya sekeluarga


46kg = my weight

semalam timbang berat badan
46kg jer
yess..puasa kali ni berjaya menurunkan berat badan dengan efisien..
dengan ketinggian 153cm..aku rasa berat ni ok lah sikit
badan ringan..
kalu tak puasa berat aku boleh jejaki sampai 50kg
hehehe

tunggu pas raya lak
mesti naik lagi
apapun syukur
diberi nikmat untuk makan
makan pon sekadar perlu

salah satu sebab aku tak boleh gemok
sebab awal2 lagi encik somi dah gtau
dia tak suka aku gemok
so pandai2 lah paham
hehehe

bestnya nak raya..tak sabar nak balik perak
ketupat, rendang ayam,soto mcm memanggil2 jer..hehe

apapun selamat hari raya maaf zahir dan batin

Rabu, 24 Julai 2013

AnaKku

lama rasenya tak update blog
sekarang ni fokus dh byk berubah
bila berpikir tentang si jantung hati
nur qistina batrisyia sudah menjengah setahun 9 bulan
terasa terlalu pantas masa berlalu

alhamdulillah
anak comel ini masih mendapatkan khidmat susu badanku
tumbesaran yang sangat aku dambakan di depan mata
saat terucap bibir mungil lah memanggil "ummi"
terasa bahagia nya hidup dengan kehadiran si kecil
yang sudah memahami apa yang berlaku di sekelilingnya
sungguh
aku bersyukur dikurniakan anak seperti batrisyia
penyejuk mata suami dan diriku
benarlah
anak pengerat hubungan suami isteri
sebarang keputusan haruslah memikirkan dirinya

terima kasih Ya Allah
di atas segala kurniaaMu ini
walaupon hanya pinjaman di dunia ini
namun ku harapkan kasih biarlah hingga ke syurga abadi

Selasa, 9 Julai 2013

Hepi BesDay SuamiKu

happy birthday to my husband yang tercinta
ayg ngn baby sayang sgt kat abg to end life
thank you for looking after us with patience and love
thank you so much
tahun ni takde kek
sok nak pose..kehkeh
nanti kita celebrate yea

luv u abg
so much
(8 - 8)