Sabtu, 2 April 2011

ScAn BaBy>>

malam tadi aku jatuh lagi
haishhhh
masuk ni dah 3 kali aku jatuh
tapi jatuh kali ni lagi teruk
lebam gak kaki aku dibuatnya

pas jatuh aku rase tak sedap perut
so pkul 9.30malam gak aku pergi klinik

klinik yg ptama tak der scan baby
silap aku gak
tak tnya klinik tu ader scan baby or tak
alih2 cakap2 kosong ngn doktor pon kna bayar
rugi duit aku ja
doktor ni pon satu

bagi ja lah free
padahal dia cma cakap takder scan
tapi tak payahlah sampai nak bayar mahal skit
heheheh

untung lah doktor
cakap skit pon dah kna bayar
hahahaha

pastu tak puas hati
aku g klinik lain yg ader scan
risau tak payah cakap
aku berdoa ja dalam kereta
huhuhuhu
alhamdulillah
doktor cakap baby aku selamat
lain kali kena hati2 lagi
jangan bergerak byk sgt
kalu tak bergerak
tak kan aku nak naik kerusi roda
huhuhu

hubby aku siap tanya
nape baby tu kecik
tak nampak sgt
yealah, baru 2bln lebih kan
hehehe

anugerah Allah
aku sgt teruja
dalam kantung rahim tu nampak baby
kecik lagi dia
doktor cakap baby ni tengah tido
kalu tak dia bergerak dalam kantung tu
huhuhu

doktor tunjuk gak jantung baby berdenyut
subhanallah
rase satu perasaan yg sangat seronok
kalu leh
hari2 aku nak scan
heheheh

alhamdulillah, sume selamat
ya Allah, lindungilah aku ngn baby ini dari kemudaratan
aminnn...