Powered By Blogger

Isnin, 26 Disember 2011

ReVeRsE EskaYviE..

lamanya tak updet blog
kesibukan melanda
tambah anak dara ku ini dah pandai wat show nyanyi.......
bila dia nyanyi
ummi dia pon tak sempat rehat

last-last aku pergi beli buaian elektrik
tidor lena anak dara ku
tangan ku pon dah takder muscle nak enjut buaian
lenguh tau enjut anak daraku ini
dah 5.1kg 2bulan ni
bagi susu badan jer
alhamdulillah..sihat..

aishhhhhhhhhhhh
lari topik deeeee
aku baru try ini suplemen
penangan tengok mak sedara aku yang semakin cun melecun
walau umur 35+
muka awet muda
badan pon ramping..heee
dia makan dah lama
aku jer baru terkedek-kedek
biarlah terkedek-kedek
janji aku makan juga
hahahaha

 sila baca infonya ini:
produk ni daripada doktor
tu aku berani beli
dari Dr Syid Ayob Syid Mustafa
dalam majalah pon banyak pasal produk eskayvie ni...
juga boleh lawati facebook
lina kadir
aku amik info nie daripada blog beliau
heeee

ader 60biji kapsul
sehari makan 2bji
kecuali period jgn makan yea..


aku pon baru nak try redianze
mahal skit tapi aku rase hadiah untuk diri sendiri..dah penat kerja..
































19 ulasan:

  1. salam..kak harganya berapa ye...saya ade tgk kat whi..berminat jugak nk try...nk try dptkan baby

    BalasPadam
  2. slm..reverse rm 88..redianze 160..akk dlu nak cpat pregnant mkn bidadri dcl..try lah

    BalasPadam
  3. Salam nak tahu, berapa lama dah nampak kesan penggunaannya? Sebab byk produk yg saya beli payah nk menunjukkan kesan yg menggembirakan..

    BalasPadam
  4. dear,sy share kisah awak kat fb page sya ya

    BalasPadam
  5. Sekira yer stop ambil reverve adakah kesan seperti pembesaran payu dara akan menyusut?

    BalasPadam