Ahad, 19 Februari 2012

KeSaN ReVerSe n RediAnZe..

sori aku lambat updet pasal kesan makan ini suplemen..
sbenarnya aku nak updet dah lama..
tapi terlupa ajewww...

ok..reverse mmg superb lah..
aku malas nak cakap..
biarlah anda try sendiri..
hiiii
tambah yang dah kawin
mmg macam tutttt
tak payah lah nk cakap banyak kan..
lagipon  suplemen ni pon bagus untuk hormon perempuan
melambatkan kedut2 n penuaan..

aku makan juga redianze..
pon suplemen kolagen
ni pon superb
tanpa bedak..muka tetap berseri
ni asben aku yg tegur dulu..
pastu kwn2 yg perasan kulit aku ni dlu cepat jer naik jerawat
parut cepat cover..
sekarang makin ok..
kulit aku jenis cepat naik jerawat
gila kan jerawat ni
aku dah 27thun pon kdgkala naik jugak..
tapi skrg
boleh tersenyum puas..
alhamdulillah
walau mahal tetap berbaloi..
mueheheheh
redianze ader 20sachet..harga dalam 100+
reverse ader 60kapsul harga bawah 100-
aku gak noticed kulit makin cerah..
banyak perubahan positif
macam reverse ni aku perasan
potongan badan  mmg nampak..
yg kurus takder lah leperr
yg gemok pon still nampak potongan badan
aku perasan lah..

banyak lagi kesan positif..
kalu nak tahu silalah mencuba...
selamat beramal

yg penting niat kena btul
cantik untuk suami
nanti kalu dah cantik
mulalah nak buka aurat sana sini
tu mmg aku tak suka

sebelum dapat berdoa minta sgt2
dah dapat mulalah wat macam2...
jangan sampai nikmat yg Allah bgi Allah tarik balik..
pesanan untuk aku jugak..


1 ulasan:

  1. Assalammualaikum,
    Bolehkah reverse membantu membesarkan payudara?

    BalasPadam