Powered By Blogger

Khamis, 23 Februari 2012

MenYeSaL TaK SuDaH..

aku mmg menyesal tak sudah..
walau kadangkala nampak remeh..
tapi bagi kesan kat my princess

haisssshhh
apelah yg aku mnyesal sgt ni kan..
very regret coz change disposable my baby diapers..

alkisahnya aku pengguna setia diapers ni
jenis pet pet
masa batrisyia baru lahir
aku bli jenis newborn drypers
then masa kelua hospital sultanah aminah
diorang kasi gift
dalm beg tu ader pet pet..ader produk baby johnson n produk dettol
so..bila guna pet pet ni
aku rase sangat sesuai
kering walau lama pakai..

drypers aku guna sekali tu jalah
bila dah serasi ngn pet pet sampai sekarang aku setia
tapi one day aku sajer pergi beli brand lain
murah sikit lah
tak sampai seminggu
batrisyia punya bontot dah naik ruam
adoiiii
menyesal tak sudah
tapi tak boleh inform kat sini
nanti aku kena saman
muehehehe



aku terus ajak hubby pergi giant
beli pet pet
giant mahal..tapi sebab dekat sikit dari mydin..so aku pergi beli kat giant ja..
selalu aku beli kat mydin just rm33.90 for 80kping
kalu giant 80keping harga rm41.90 kot
kat giant jugak tapi 52keping harga rm30+ kot
aku amik yg kecik..
so semalam pergi mydin
aku terus beli 2bungkus terus
beli yg packing 80keping


sekarang ni waktu malam aku pakaikan batrisyia mamy poko
mamy poko bagi aku antara brand diapers yg dalam kategori mahal
44keping ja
tapi harga aku tak ingat
warna kuning lagi mahal kot

bagusnya mamy poko
aku pakaikan sekeping ja waktu malam
malas nak bangun tukar2 pampers
so..bagi aku ok lah
pet pet pon ok.tapi aku pakaikan time siang jalah.mamy poko more better lah.baik pakaikan waktu malam..
malas bangun lerrr tewwww
(^_________^)




so..nak hilangkan ruam
maka aku beli ubat ni kat guardian
drapolene cream..harga dalam rm13+
so..sekarang ni nampak kesan positif
ruam kat bontot my baby makin kering

so..iam noticed
kalu dah serasi ngn baby
dont change again..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan