Powered By Blogger

Sabtu, 14 Julai 2012

JaMu AKu DaRa

sebagai seorg wanita
aku rasa aku nak sharing benda yang baik
khas utk yg dah kawinlah
heheheh
yg tak kawin tu kalu nak baca boleh
tapi sendiri mau ingatlah
^___________^

pas bersalin kompom lah organ dalaman kita terganggu
yealah lahirkan seorang manusia
bukanlah satu perkara yg mudah
fobia sattt
ngeee


aku masa pantang xmakan jamu
sbb anak aku kuning teruk
jaundis lah yea
kang ader xpaham bahasa boleh tnya warna lain plak
nanti aku luku kepala baru tau

so..selepas pantang baru aku try makan REVERSE
yg ini produk doktor punya
dekat setengah tahun aku setia
tapi sejak ternampak iklan jamu aku dara ni
saja bertukar angin sebab testimoni dia sangat bagus
ni lah jamu dia
ada 40biji 
aku makan sebiji sehari ja
sbb aku takut badan panas amik 2biji
sebiji pon dah ok
kesan dia sangat ketara

kepada yg ada masalah dalaman
kenalah cegah n rawat
macam aku takder masalah perempuan etc keputihan dll
tapi bila kita jaga organ dalaman
luar pon sihat

sape malas nak makan jamu nanti sendiri ingatlah
jamu ni bukan untuk tutttt aja
tau lah kadangkala hampa ni blue
otai lah katakan
*sila pikir benda baik2

banyak lgi benefit dia
tapi bagi yg nak mngekalkan keharmonian rumahtangga
eloklah makan jamu ni
^___________^

tak salah melabur sedikit wang kan kan
kalu nak tanya boleh pm aku
aku bukan jual
tapi nak sharing ngn org yg memerlukan
sharing benda baik
nak cakp lebih2 kat sini aku tak berani
kang kata aku wat entry $^%$##

niat aku baik hokeyyyy


11 ulasan:

  1. untuk order produk2 susuk dara boleh ke http://jsd-aidawahab.blogspot.com/ :)

    BalasPadam