Isnin, 16 Julai 2012

BaJu RaYa

sebenarnya aku pon tak pasti dapat balik kg beraya atau tak
sebab hubby belum tentu dapat cuti lagi
tapi aku ader plan jahat
kalu hubby tak cuti aku nak suh adik beradik aku amik
alaa
jb ngn perak bukan jauh
dekat sangattttt
^___________^

malam tadi pas maghrib kami keluar plan nak cari baju raya sedondon
pas mkan char kuew teow
fuhhhh
sedap bangat
hehehehe

sb asyik leka makan
dekat pukul 9 mlm baru pergi plaza angsana
padan muka
sampai jer
kedai dah banyak nak tutp
pukul 10malam kan
cehhhh
sian aku..nk menyedapkan hati yg keciwa ni
aku rembat kasut sepasang
baju raya tunggu hari ari jumaat pulak nak cari
saja cari awal2
kang ramadan nanti nak beribadah ja
ngeeeeeeeeeeeee

hubby cakap jgnlah beria sgt nk raya
pose dah lah tak ckup
hamboiiii
jeles lah tu i dapat cuti
hahahahaha

baju raya bby awal lagi aku dah rembat
aku rembat ala2 gaun pengantin
nanti nk cari lagi
seronoknya ader baby girl
shoping ajo keja aku
hehehehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan