Sabtu, 28 Julai 2012

BerBuKa Ngn FatHer In LaW

arini berbuka pose meriahlah sikit
asyik berbuka berdua..tak pon sorang jer..huhuhu

arini FIL baru sampai ngn anak sedara aku
so arini kalu boleh tak mo lah beli menu bazar
cemuihh aku
hari2 pgi bazar

mgkin org lain rajin masak
aku ngn hubby makan bukan lah jenis kuat makan
makan ala kadar
pose2 ni lagilah..
so seminggu puasa seminggu pgi bazar
hehehehe
bini sapo lah tu kan?
^_________^

so arini aku wat nasi ayam
simple je menu
tapi aku jenis suka yang ada sup
air tangan aku
bukan senang nak rasa

so..tadi pon aku dah wat puding koktail
entah apalah rasa 
ayam pon dah perap..sup ngn sambal dia pon dah siap
jap lagi just goreng ayam..masak nsi ayam..
arini mood nak minum air tembikai..
baru pukul 4ptg
tapi rase penat n dahaga sikit

nasib masak tadi hubby tolong
ngn baby wat prangai
sb tu aku selalu makan telur goreng
sian aku
sob sob sob

2 ulasan:

  1. slm..sdp tu nsik ayam
    raya ni balik gerik ke

    BalasPadam
  2. slm..lini blk gerik raya ni..
    k.nuris blk mna rya ni..

    BalasPadam