Powered By Blogger

Jumaat, 20 Julai 2012

HePi BesDay to Me ParT 2!

aku tengok blog aku macam org luar tak boleh baca
nasiblah kau kau kau yg dipilih dapat baca blog aku
hahahaha

janji aku dapat berceloteh macam biasa
bhahahah

sambung part semalam
sampai umah terus mndi n solat maghrib berjemaah'terus bersiap2 nak makan malam
rupanya hubby bawa makan kat imano's kafe

 besday gurl
genap 27 tahun already
umur ja meningkat yea
perangai tetap sama macam kanak2 ribena
^______^

 amboi batrisyia
kemain mulut tu yea
nganga ketawa pas ayah dia usik
anak manja ayah ni
 both of u kesayangan saya
till died
 batrisyia yg sgt sporting
sambut besday ummi dia ni
tq abg..bagi ayg pilih kek sendiri
heheheh
sebenarnya byk citer lagi
tapi mood aku dh hilang
kerana serangan malware
kang aku tutup blog ni senang cerita
^__________^

2 ulasan:

  1. Hepi besday lini.....semoga diberi keberkatan,diberi kesihatan yang baik..bahagia hingga ke syurga........

    BalasPadam
  2. tq aza..amin..semoga semuanya dimkbulkan amin..

    BalasPadam