Ahad, 12 Februari 2012

SiaN AnaK Ummi...

di hari cuti ni wajiblah kena memasak
tekak ni dah tak lalu makan luar ajer
ekekeke
nampak sangat aku ni malas masak
bizy women kan
nak pergi sekolah,balik sekolah,amik anak, bsuh baju.lipat baju.kmas umah..bla bla bla
ecececece
macamlah org lain takder anak
bru sowang sudah begini
kalu berderet
confirm cari umah sebelah ayam Kepci
muehehehe

tengah leka memasak
terlupa kat puteri sowang ni
ingat tengok tv
rupanya ader aktiviti baru..

sedang enak tertidur sambil hisap jari
nepkin tu lap air liur yg banyak
dok meleleh ajoo
pasai pa??
pasai tak sempat pekena laksa opah
jenuh ayah cari laksa
tapi laksa opah gak ummi nak
sabor jalah
sian tengok batrisyia
ekekeke


kasi zooom skit
haaaa....nti batrisyia dah besor
peminat mu boleh ajo google kat tenet pasal kisah mu kecik2
muehehehhe


sambil hisap jari
jari yg lain macam nak kipas jer
sabor jelah..
sian anak ummi..
lapar n mengantuk
tapi tak nak menangis
sudahnya
tertidor sambil menghisap jari
sayang anak ummi ni
hilang penat memasak n mengemas umah tengok keletah batrisyia
hari ni ayah keja
tinggalkan kita ajo ngn pakcik daus..






Tiada ulasan:

Catat Ulasan