Powered By Blogger

Isnin, 12 Disember 2011

TeRiMa KaSiH...

nama saya nur qistina batrisyia
sudah berusia 1bulan 23hari..
walaupon blum mndi
tpi ummi sya pakaikan bunga besar ini
wowwwwwwwwwwww
hahaha
di kesempatan ini saya nk ucapkan jutaan terima kasih ats hadiah2 semua ini
heee
kesian saya dibuli oleh ummi saya
nanti saya report ngn ayah saya
heee

ini hadiah dari uncle taufik ngn isteri
warna pink lgi

ini bju saya dari jiran opah saya
opah DAH
pon pink lgi

ini bunga besar dari auntie baidura ngn suami
datang dari sarawak lgi

ini bju tidor maklang zura n paklang izwan yg bagi

ini dari uncle taufik ngn isteri lgi
pink lagi
haha

kasut comel ni dari auntie norismaliza n suami
ni kwn ummi masa mngjar kat dato seri
pink lgi
saya kan gugirl
haha

set tupperware ni dri kwn baik ummi sya msa mngjr di dato seri
dari auntie sarizan dan suami
banyak tuuperware boleh isi biskut saya nanti

bju cekci ni dari kwn opah saya
dari opah DAH ZUL
auwww
terbuka aurat saya


bju ini pon dari opah DAH ZUL juga

baju comel ni dari auntie baidura ngn suami
pink lgi

ni dari auntie harizan
comel..
pink lgi..


ni dari auntie una
pon pink lgi
heeee

terima kasih pada semua
saya sayang semua

kwn2 ummi terutamanya azza n suami,,hana,,,syidah..azliana...n kwn2 opah n atuk
terima kasih atas semua pemberian hdiah ni
ummi sya ckp bju byk sgt
tak pyah bli lgi....


4 ulasan:

  1. salam..k lini...sue slalu bc blog k lini..best..sampai ngis2 bc part nk bersalin tue..hihi..

    BalasPadam
  2. slm..hee..tq2..tau takpe..sue pon nk bsalin prepare awal2..take care..

    BalasPadam
  3. alaaa...sweetnyer cik qistina bila bercakap...hehehe cepattt besor ye,,,cik widad tgh menanti nie,,,hehehe

    BalasPadam
  4. Hee..ni mak qistina punya kja..haha..bgus2..besar nti qistina boleh main2 ngn cik widad..hee

    BalasPadam