Powered By Blogger

Ahad, 11 Disember 2011

MiSi BaRu..

klama tak updet blog
malas pon ader sebab diri sendri pon makin bizy ngn cik qistina ni
umur dekat 2bln bukan mau tido sangat
heee..tapi walau penat tidor tak cukup aku tetap bahagia
kerana si qistina ni dah pandai wat macam2 mimik muka
alhamdulillah

kerana sayangkan anak
aku telah pon memulakan visi baru
nak bf fully untuk anak kecil ku ini
setelah dipikir ditambah ditolak didarab n dibahagi
aku nak bagi susu badan sepenuhnya tanpa campuran susu formula
INSYAALLAH....

sebenanrnya aku dalam dilema
tapi setelah kawan2 baik aku nasihatkan aku susu badan
aku mula terpikirkan kesan pada bby
susu ibu yg kaya dengan khasiatnya
terasa rugi pula sb susu aku banyak
berkat makan suplemen SHAKLEE untuk bf punya
mula lah misi aku
google segala mak nenek berkaitan ngn susu ibu
dari a-z
hahaha
tapi misi ni kenalah beli breastpump dulu kan
tak larat nak perah guna tangan

lalu aku order breastpump ni dulu
wat percubaan
kalu ok..boleh beli yang elektrik
cuma duit kna spare banyak sikitlah
huhuhuhu

harap2 Allah murahkan rezeki susu untuk anak ummi ni..


harga sebenar RM319
tapi aku dapat harga murah sikit
ekheeee

ok..nanti aku citer lagi pasal bf ni
semoga aku diberi kekuatan untuk memberikan susu ibu sepenuhnya pada anak ummi ni
aminnnn

2 ulasan:

  1. tahniah yer lini..teruskan usaha..susu ibu mmg banyak khasiatnyer dr susu formula..alhamdulillah aku dpt full bf anak aku..skrg dh 7bulan lebih..baby full bf ni mmg sihat n gebu..setakat ni alhamdulillah jugak baby tak pernah demam n senang nak jaga.. ikatan ngan ibu lebih kuat..caiyokk2..jgn putus asa tau..beri yg terbaik tuk anak kite.. -safura

    BalasPadam
  2. yea ke pura..thanks support aku..patut aku tgok anak ko gebu jer,,hee..nanti kalu aku musykil blelah aku tnya ko jgak..tq support aku..

    BalasPadam