Sabtu, 2 April 2011

ScAn BaBy>>

malam tadi aku jatuh lagi
haishhhh
masuk ni dah 3 kali aku jatuh
tapi jatuh kali ni lagi teruk
lebam gak kaki aku dibuatnya

pas jatuh aku rase tak sedap perut
so pkul 9.30malam gak aku pergi klinik

klinik yg ptama tak der scan baby
silap aku gak
tak tnya klinik tu ader scan baby or tak
alih2 cakap2 kosong ngn doktor pon kna bayar
rugi duit aku ja
doktor ni pon satu

bagi ja lah free
padahal dia cma cakap takder scan
tapi tak payahlah sampai nak bayar mahal skit
heheheh

untung lah doktor
cakap skit pon dah kna bayar
hahahaha

pastu tak puas hati
aku g klinik lain yg ader scan
risau tak payah cakap
aku berdoa ja dalam kereta
huhuhuhu
alhamdulillah
doktor cakap baby aku selamat
lain kali kena hati2 lagi
jangan bergerak byk sgt
kalu tak bergerak
tak kan aku nak naik kerusi roda
huhuhu

hubby aku siap tanya
nape baby tu kecik
tak nampak sgt
yealah, baru 2bln lebih kan
hehehe

anugerah Allah
aku sgt teruja
dalam kantung rahim tu nampak baby
kecik lagi dia
doktor cakap baby ni tengah tido
kalu tak dia bergerak dalam kantung tu
huhuhu

doktor tunjuk gak jantung baby berdenyut
subhanallah
rase satu perasaan yg sangat seronok
kalu leh
hari2 aku nak scan
heheheh

alhamdulillah, sume selamat
ya Allah, lindungilah aku ngn baby ini dari kemudaratan
aminnn...

4 ulasan:

  1. bt ape ni asyik jatuh jew,,xreti dok diam btl..nsb xde apa2 so len kali lbh berhati-hati le skit...dok diam2 jgn gerak2..heheheehe..apasal doc tu minta byaran wpon xcheck apa2,,biar btol doc tu..mkn duit org jew..xnampak pn babay tu,mana satu???

    BalasPadam
  2. hehe..mmg tak reti dok diam, benjol gak tulang kaki..huhuhu..akak tgok dalam bulat hitam tu, kan ader nampak baby kecik ja...hehe

    BalasPadam
  3. tak tau lah kak, doktor kat bndar..lini dah msuk blik dia, borak kjap.tapi tu pon kna bayar..huhu

    BalasPadam
  4. mcm mana blh jatuh tu???hati skit le kali,,dok diam2 skit...brp yg die amik bayaran???apasal xtya die xkn ckp je kne bayaran...

    BalasPadam