Selasa, 1 Februari 2011

maCaM - MaCaM

pg2 lagi aku gigih bangun awal
nk masak
sb encik yusri cuti arini
ekheee

aku kalu dok sorang2, mmg tak mkn nasi
sb aku tak lalu nk makan sesorang

setiap kali encik somi keje
aku mkn biskut n roti jerk
bkn malas erkkkk
ekheeee

ayam ni aku goreng gna tepung kfc
spicy jer
aku suka bnda yg pedas2 ni..hehe
ayam masak kicap + tomato
resepi cincai dr aku jer
ekheee
balik dari keja
en yusri bawa balik benda alah ni
kembonglah perut aku makan buah ni jer
tak bli pon
apek mane ntah bagi FREE jer
maa acih yea
len kali bg 2 kotak
wakakakaka
tak lupa air feveret aku
aku tak suruh  huby bli pon
tp en yusri sgt memahami aku
ekheeee
len kali bli 5 btol
than smngu
cissssssss
tak bersyukur
heheeeee
entah ape yg aku godek smpai limau tu terbalik
hahahahaha
ape lah yg aku cari
cari angpau lah
tak bagi plak apek ni
wakakakaka
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan