Rabu, 16 Februari 2011

HaiSHHHHH..DiEt Oh DiEt

hehehehe
msti korang ingat aku dah temookkkkkk
owhhhhh, nehi nehi nehi

blum lagikkk
muahahaha, mau mencegahnya dulu...huhuhu
aku tau dlu aku tak ckup berat
tapi bila dah kawin ni, berat aku bertambah
aku rase berat lah wehhhh
semput je bila nek tangga

uiksssss, teruknya aku nie..
dulu sebelum kawin aku mmg tak mkn mlm..bkn diet..tp perut aku tak minta diisi

pas kawin, mlm2 hubby aku mkn nasi, aku yg masak ni tak kan tukang tengok, mstilah aku tumpang berkaki kaki kaki..uwaaaaaaaaaaa

tengok lengan laki aku nieh
slim lah..compare ngn aku ni..owhhhh
nehi nehi nehi

pasai pa aku kuat makan erkkk
pagi tadi aku wat nasi goreng, makn sblum g sek pukul 11pagi
siap aku tapau lagi wat bekalan
wakakakak

smpai sekolah melahap nasi goreng jam 2.00pm
agak2 gila tak???
baru mkn nasi, mkn lagik dan lagikkk

pas sibuk wat macam2 keje
fine, aku g kantin..nk mkn tgok takder yang baik punyaaa
aku bungkus keropok lekor n burger
pastu tapau horlick ais
wah wah wah
makan lagi jam 4.00 petang

aduyaiii
balik sekolah aku beli ni lagikkk
balik sekolah pon aku sajer jer jamu mata
beli lagi makanan...ayoyoyo
tapi ok lah kan, aku dah jnji ngn hubby tak makan lagik keropok2 n sume2 tu
motiffff???
berat aku makin bertambah n aku cepat pelupa
hohohohoh
sudah macam nenek kebayan
sku kena ubah pola pemakanan..tp aku ni pantang tengokkk
pantang tengok makanan
kacang ni pon aku bedal gak
why why why
makan kekuat kekuat smpai aku tak tau nak makan ape dah
muahahaha
macam besa
air feveret aku
perisa coklat cap super powerrrrrrrr
ekheeeee
orang kater nak kurus minum air banyak2
ni botol boleh isi 1500ml air aku teguk
tapi makan still nak lagik n lagik n lagik
uwaaaaaaaa
perhatian!!!
ni bekal air aku g sekolah
macam kanak-kanak ribena jer bawa btol air
wakakaka
nasib tak beli warna colourful
nanti mesti hubby aku tak mau anta aku pi sekolah dah
malu lah bini macam kanak2 ribena!!!

hahahahah
tulun tulun tulun

nehi nehi nehi berat +++++
mau berat macam dulu!!!

baru bertambah 3 kg riuh sekampung
kalu tambah 10kg mau riuh satu malaysia
wakakakak

ok, mood mau kurus..
nehi nehi temokkkkkk

encik somi sudah warning
dah kawin jangan temokkkkkkk2
nanti abang tinggal
cisssssssssssssssssssss

fine, nanti i bg kurus macam cicak kobeng baru tau
agak2 abang kalu dapat bini abg ni keremping
msti abang nak bawa kua selalu kan
muahahahaha

k, daaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan