Khamis, 10 Februari 2011

LaKsA..

semalam aku sempat tnya member sekolah pasar malam hari ape
sebabnya nak cari laksa lah kan

baper hari aku tak dapat makan laksa penang
ekheeeeeee
pasar mlm kat tempat aku malam ni
jumaat malam

aku yg terlebih excited
gtau hubby masa dalam keta
baru balik dari sekolah
kot kot nak bawa aku g psar malam

ekheeeee

hahaha
padan muka aku
aku lupa hubby aku keja arini ngn esok
standby 48 jam
so, aku mimpi lah nak pegi pasar malam

nk g sendiri aku bawa keta tak cekap lagi
kang ader yang hon aku lagi
wakakakaka


sedih aku tauu

huhuhuhu
lama sgt nk mkn laksa penang

last last sekali

tau tak benda ape nie??
haha
aku msak laksa sendri walaupon tak ckup bahan
kempunan jerr rase
ggggrrrrrrrrr
ekheee

ingat aku tak pndai wat laksa ke??
muahahaha
pandai wooo
untuk aku mkan lah kan
wakakakaka
aku wat kuah laksa guna sardin dalam tin
ekheee
sian kat aku
tapi dah kemaruk sangat
aku wat jugak walau daun kesum n bunga kantan tak der
tak wangi sebenarnya
kalu laksa letak benda alah ni lagi sedap

tapi aku redha jalah
ekheee

*

*

*

*

*

*

*

*

*

tadaaaaaaaaa
ni lah aku masak
ekheee
lupa nak gtau
timun pon tak der
wakakakaka

aku makan laksa ngn telur n bawang jer

lain-lain tak der
muahahahaha
takpe, jnji aku dah tak kempunan

moral of the story
makan jangan memilih sangat!!!
ekheeeeeeeeee
sekiannnnn

5 ulasan:

  1. walaupun simple, nmpk sedap k.lini... nak sikitttt..=)

    BalasPadam
  2. hahaha...dpt gak makan laksa ek.hehe..tahniah

    BalasPadam
  3. farhana:meh lah sni, byk lg ni..ekheee

    BalasPadam
  4. k.irah: hehe, dah tak kempunan dah..hehe

    BalasPadam
  5. lini...mai umah aku..nanti aku buat laksa specil untuk hang,,sian shabt aku ni..hehehehe

    BalasPadam