Sabtu, 5 Februari 2011

JalaN JalaN aT PLaZa AnGsaNa


macam besa
selalu hb cuti baru lah dapat jejalan
so pergi plaza angsana jer
amik masa 5 minit jer nak sampai tempat nie
dekat jerrr


sementara tunggu lift
posing jap


ni macam besa
me sedang menunggu hb bersiap
kali nie kejap jer tunggu die
agaknya dia dah baca entry aku yang cakap dia bersiap lama
berkesannnn
muahahaha


ishh ishhhh


snap skit jer
nanti orang cakap aku jakun lak
padahal dah pergi banyak kali


port feveret hb
spek hitam
kat umah dah banyak spek dia
aku tak baper suka pakai
sebab aku kan rabun
macam hitam jer dunia aku tengok
may b hb dah biasa pakai
so
lexxxxxxxx  jerr


hb ask me, ok tak?
ok jerrrr
hahahaha


pergi car wash jap
keta dah comot
aku kat sini tak dapat lah nak basuh sendri
hantar car wash
senang


khusyuk baca paper


tengah tunggu lagi
memang bersih diorang wat
puas hati sangat


tunggu penuh kesabaran
padahal aku tak baper sihat ni
tapi gagah gak berjalan
sebab pergi jalan-jalan ni aku cepat sihat
wakkakaka

tadaaaaaaaa
dah siappp
bersih sangat
habis sume kena tinted hitam
lampu keta pon kena tinted
mentang-mentang polis
wakakakaka
saborrrr jelahhhh


Tiada ulasan:

Catat Ulasan