Sabtu, 26 Februari 2011

NaK KeNa PiDoT nie!!

entry ni khas untuk adik kesayangan aku
sume adik aku syg
tapi yang ni suka perli aku
bab pau duit pon aku gak kena
pendek kata sume aku kena
wakakakakaka



wana biru tu adik aku tanyer aku
tulisan hitam aku
ni aku chating ngn dia tadi
seeee, sajerrrrrr nk loyer buruk ngn aku
ni adik aku nama pidottt

entah celah mane dapat nama ni
sejak dok hostel rasenya
skrg dah form 5
suka membuli, termasuk membuli kakak nya ini
muahahaha

(adik aku)hahah...
xbosan ke dok snew?

(aku)11:34am
bosan rase nk gigit jer dinding batu ni
ahahaha

11:36am
aku d sni happy jew
ari2 dpt mnum air klapa
sdapppp


dush dush
sian kat aku
sni pokok klapa ptik ja dr tingkat 8
wakakakaka

 
11:42am
alaaa lau bosan g la jual kuih kt bwh 2
(ader ke patut adik aku suh jual kuih..
cisssssss.....hihihihi)
byk lagi yg aku chating ngn dia...tapi skit dah lah..aku pon nk besiap..pasni lama lah tak jmpa, aku g camping 4 hari...huhuhu..take care..jmpa lagi nanti...

5 ulasan:

  1. nama sebenar die apa????ingat apa die td DIPOT...4ari ke 4week camping??xlama le...hehehehe...nnt blk kena upgrade entry byk skit dlm blog..hehehehe...dkt mana camping????

    BalasPadam
  2. nama die mohd firdaus..hehe..ha'a, 4 ari kat ulu tiram..bosan lah kak..huhuhu..insyaAllah, nti lini updet lah blog..hihihi

    BalasPadam
  3. apasal bosan plak????camping tu best apa..update blog ngan 8 entry..sbb 1 ari=2 entry...heheeheh..dera skitt...

    BalasPadam
  4. ape la pid0t niyhh ... ahak2 .. su0h dye yang jual laa... dye na ta?? wkakakka~ =)

    BalasPadam
  5. eyrah:pidot tu mka dia mlu nk jual2 ni, tp minta duit kak dia ni dia tak mlu..wakaka

    BalasPadam