Rabu, 9 Februari 2011

NaSi AyaM PeNyEk

arini aku g sek hb anta
sekali sekala pakai drebar
ekheee

balik sekolah tadi
aku ajak hb dinner luar jer
penat nak masak
sebab kat sekolah byk btoi keja

hb aku memang sporting
ble sokmo...
ekheee

pas solat mgrib bjemaah
aku ngn hb pon bersiap2 nak kuar makan

macam besa
posing jap

tapi kali ni kuar baju tak sama
sorang hijau
sorang biru

hentam sajalah
aku pk perut lapar jelah
malas aku nak g cari bju sedondon
wakkakaka

serius nya..
senyumlah sikit
ekheeee


aku ni dok tgok keta lalu lalang
sibuk betoi jb ni
kalu kat kampung
jarang aku makan luar
sebab mak aku rajin masak




haiiipppppp
jgn kata aku malas masak lak
ekheeeee

order tak sampai 5 minit pon
kejap jer dah sampai
service memang bagus

korang leh k siap kan dalam masa 5 minit???
hahahaha
aku lagi tak leh
lambat sikit lah

bukan lembab yerrrrrr
ekheeeee
wakakaka


perut dah berbunyi
konon nak diet
makan pagi tadi pukul 10.30 pg
kat sekolah ingat leh lah tahan

alih-alih
aku dah berangan nak mkan macam2
dapatlah makan nasi ayam penyek
tadaaaaaaaaaa
ni lah ayam penyek
korang tak payah tanya aku pasai pa nama die penyek

sebab aku pon tak tau
yang aku tau
melantak jerrrrrrr
muahahaha
ni laki aku yg snap
die bab amik gambar memang expert skit
ekheeee
ni lah ayam penyek nya
ada ayam , ulam n sambal belacan
kkk, selamat menjamu selera


opssssssss
untuk aku ngn hb lah
korang selamat tengok
wakakakaka

Tiada ulasan:

Catat Ulasan