Powered By Blogger

Jumaat, 11 Februari 2011

LaRiaN SaB..


pagi2 lagi
my husband call dari tempat die keja
takut aku tak bangun pagi
hahahaha

lawak lah plak
sebab arini die kejut aku
selalu aku yang kejutkan hb

ok, fine
pas dah settle sume
aku pon pergi sekolah
dalam 7.35pgi baru aku gerak dari umah

selamber gila aku, datang lambat
wakakka
 cikgu sekolah aku siap tepon aku tnya aku kat mane
kalu aku pergi awal pon
 takkan diorang nak lari subuh2
wakakaka

 aku siap bekpes lagi
ekheeeeeeee

arini ader larian mahkota sultan johor
tapi aku tak pergi dataran
 satu negeri johor wat larian serentak pada hari ni
penat n panasssssssss

sebab aku dapat port ni
checkpoint 16
jauh gak
baper km budak2 ni lari aku tak ingat
ekheeeeee
budak2 suh aku lari sama
tak kose i..
wakakaka
kat trafik light aku kena jaga
ngan sorang cikgu lain
2 jam aku tayang muka kat sini
muahahaha
awal pagi tak panas lagi
pas matahari naik
mak aiiiiiii
payung pon aku tak bawa
ingat jaga tempat yang teduh
agak2 aku hitam tak berjemur..hahaha

posing jap
ekheeee
ni cikgu2 yg terlibat
yang 2 orang tu cikgu sek rendah
berkenalan jappp
hahahaha
budak sek rendah pon lari kat laluan ni gak
lari jgn tak lariiiii

ni lagi...

penyampain hadiah kat dewan
umah sukan aku umah yang tercorot
sian kat aku
budak2 umah aku berat bontot nak lari
wakakakaka
ni geng baru aku kat sini
sume tu anak dara lagi
aku sorang jer mak dara
ekheeeeeeee
time ni kami dok belakang dewan
get ready nak balik awal
hahaha
aku dah lah datang lambat
balik msti awal........
k, arini intenet slow
mls nk boh gmbar byk2
penat menunggu woooooooo

sekiannnnn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan