Selasa, 22 Februari 2011

AkU TaK KuAt BiLa DiA tiAda Di Sisi....

aku agak emosi awal pagi lagi
Ya Allah Ya Tuhanku...
siapalah aku nk menolak dugaanMu ini

aku hambaMu yg sntiasa akan diuji ngn lumrah kehidupan

Aku benar-benar terluka
aku sedih yg teramat

malam tadi mak aku call aku
die dapat merasakan aku ader masalah

tapi sebagai anak
aku menafikan kerana aku tak nak mak aku risau
aku tak nak sesape risau

bila keseorangan
aku pasti menangis
berat dugaanMu ini YA ALLAH

berikanlah aku kekuatan dan ketabahan
untuk menghadapi dugaan Mu yg maha hebat ni

suamiku dah pg keja pagi td macam biasa
dapatkah aku mencari kekuatan sepnjg ketiadaannya
padaMu aku berserah Ya Allah

aku disini hnya ader suamiku
mk ayah aku jauh di kmpung

aku cuma mngharap kekuatan dari insan bergelar suami
walaupon aku dah berulang kali berjnji ngn suami
aku akan kuat hadapi dugaan ini
tapi aku tewas bila aku keseorgan

aku pnat menangis
aku letih
aku bosan hidup kesedihan begini

aku tahu Allah sentiasa dgn aku
aku yakin percaturan Allah untuk hidup aku adalh yg terbaik
supaya aku dapat mjdi insan yg lebih baik

Ya Allah, kuatkan lah hatiku sepnjg ketiadaan suamiku
berikanlah aku ketabahan yg tgi
aku mohon padaMu Ya Allah
perkenankanlah doaku ini

ampunkanlah dosa2 ku Ya Allah
berilah aku kekuatan dan ketabahan
tempatkanlah aku di kalangan orang yg beriman..

Kau tambahkan kasih syg dan cinta antara aku dan suamiku
lindungilah perkahwinan ini dari perkara2 yg jahil
kerana kekuatan aku terletak pada kasih syg suamiku


matikanlah aku dalam husnul khotimah Ya Allah
matikanlah aku dalam husnul khotimah Ya Allah
matikanlah aku dalam husnul khotimah Ya Allah

aminnnn....




3 ulasan:

  1. mungkin ALLAH bg kita kesedihan dulu,,,jd bersabarlah,bertawakallah n tabahkn hati n kuatkn keimanan,,nnt kita lupa kesdihan tu mcm mana kerana lepas kesedihan mesti ada kegembiraan n kebahgiaan..cuma kita xtau jer mse sekarang...

    BalasPadam
  2. so jgn sedih2 sgt nnt sakit,,susah plak...

    BalasPadam
  3. lini pon harap mcm tu kak, smga ape yg berlakau cpat berlalu pergi..hrap pasni kbahagiaan yg dtg plak..tq sgt2 kak..

    BalasPadam