Sabtu, 19 Februari 2011

GiLa Pnya OLaNg...

alhamdulillah
aku dah stabil banyak ni
penangan encik somi yg pulang ke rumah smata2 nk tgok aku
suami mithali
hehehehehe

bila aku sedih aku mmg tak lalu mkn
poyo jer kan
tp ok lah, aku kurang mkn
kalu mcm ni sedih sllu
kompom aku ble kurus balik
wakakaka

pas encik somi pksa aku makan
aku mkn lah juga walau sesenduk nasi
dalam sedih2 tu
aku smpat wat kari ayam, udang goreng tepung ngn sayur bendi goreng
agak2 aku ni gila tak
hahahahaha

gila tak gila aku mlm tadi
laki aku sedap tdorr
aku lakk wat entry sedih
smpi pagi tadi aku teriak
agak2 dah bape besen aku teriak
wakakaka

aku mls nk layan perasaan
bek aku layan hobi aku
wat blog ni
muahaha

mmg gila pnya olang
aku lah gila kan
hahaha

ok, fine
iman aku kuat lgi

ni aku nk citer pasal mlm bila ntah
macam besa..
asal encik somi cuti
time tulah aku nak merasa jalan2


muka masam sebab tak smpat snyum laki aku dah snap
tapi ni ja gmbar sekeping yg aku amik
hahaha
aku bersama pokok wana wani
ni tmpat karaoke
aku nk g bank
smpatlah snap
very nice picture
hehehe
tak kose aku nak amik gambar duduk kat kusi tu
sebab aku malu lah kan
aku bkn nk g karaoke
aku g giant ngn hsband
bli brg dapur skit ngn buah tgn
sbb nk mlawat bapa sedara aku kat sni
merangkap adik ayah aku
anak die sekolah depan sekolah aku
tapi tak pnah jumpa!!


ni hasil melantak aku dan somi
padahal kat umah aku ngn somi dah mkn nasi



ni tgn encik yusri
sajer nk boh dalam blog
sb gigih nk minum smpi abis walau perut dah penuh

kk, daaaaaaaa
aku dah ok byk ni
pas encik somi kaunseling aku

hnya dia yg dapat tenangkan aku
even ape pon perkara
tak taulah knapa

tima kasih abg...
luv u so much


Tiada ulasan:

Catat Ulasan