Selasa, 22 Februari 2011

BeKpEs n AnTA AbaH pgi TerMinaL LArKIn

arini aku sibuk lagi ngn aktiviti harian
sibuk yg membuatkan aku hargai sgt2 ape itu masa

pagi2 lagi dalam 7.30pg kami kua bekpes kat kdai lagi
hahahaha
takpelah, mnggu ni kemalasan aku untuk memasak adalah sgt tinggi


aku ni tak lah lapar sgt
tapi sbb ader soto pagi2 ni
aku jdik sgt lapar n mmg niat nk makan habis2 hingga ke titisan akhir
wakakaka

nk mkan pon termenung lagi
ketat jer muka nie...hehehehe
haissshhhhhh
makan jelah bang,
tak yah pkir ape yg akan berlaku masa depan
muahahaha

haipppppp
nk kna sekeh bini aku nie
laki aku kata dlm hati
wakakaka
buih2 tu basi ka??
tetiba aku tgok picture nie...
tak kot kan
aku kna baik sngka slagi aku tak sakit perut

tak bek wooo buruk sngka kat org
aku muhasabah dri yg hina ni balik

haissshhhhh
aku dah tak mo sedih2
aku mahu jd dri aku yg sendri
tgah bekpes pon nk melalut
balik topik tadi

ni teh tarik
abis aku minum
aku kurg dah selera makan
tp kat mulut ja
kalu ader mknan depan aku
aku melantak gak
wakakaka
gatai snap kan
aku dah jd tak malu
sejak wat blog ni
muahahah

ni abah aku dah naik bas
menitik air mata aku abah aku balik seremban
sedih sgtt

walaupon die bapa mentua aku
tapi die layan aku mcm ank sndri
tetiba aku ingt ayah n mk aku kat kampung

gasakkkkkkkkkk
 kat stesen bus pon aku mngalir air mata
5 hari abah tinggal kat umah aku

laki aku relax jerrr
yealah, hati keringgg
sabar yea syg, bln dpan cti kita nk balik sermban n perak dh

ermmmm
tu lah kan
nape lah aku takder hati yg keras
snang ape mslah pon aku kuat
hati kringggg sekering2nya

hahahahah



2 ulasan:

  1. A'aah soto tu nmpk berbuih,,kot depa panaskn balik kot..hehehehe.

    BalasPadam
  2. tak basi kak, tak sakit perut pon, buih pnas kot..hehe

    BalasPadam