Powered By Blogger

Jumaat, 4 Februari 2011

EnTrY PeReMpUaN JeR!!!!!!

kali ni aku nak citer produk mandian aku
yealah, orang penah tanya aku nak pergi SPA yang ok

terpulang pada bajet lah yea
tapi aku wat sendiri ja
sebab boleh sental ape yang tak patut orang SPA sental
ekheeee
opppssss


aku just wat simple
and paling penting
MURAH
wakakakak


tengoklah, dah nak habis
aku pakai benda ni dah dekat 2 tahun
ni scrub and mandian DCL punya
dia macam ada manik-manik halus
tu yang buang sel kulit mati kat badan kita

yealah, kalu tak sental
kulit badan tak nampak berseri
sebab sel kulit mati tak buang
tak mahal pon, dalam rm20+
tp tahan lama

300ml
banyak buih dia
sedap wooo bila sental kat badan
tak caya korang watlah
kulit memang halus and lembut
banyak lagi kelebihan dia
korang search lah
nama dia fantasia DCL punya

ni plak mandian aku hari-hari
pas aku sental guna scrub fantasia tu
aku guna baby johson nie
cari yang ader susu punya
ni pon dekat 2tahun aku pakai

aku start pakai benda ni bila aku ader tengok kakak sorang ni
kulit dia mmg cantik
rupanya dia guna mandian susu ni
jhson ni melembabkan kulit
kalu pakai berterusan memang korang rase perbezaannya
sebab dia ader Vitamin A dan E

aku dah pakai 2 tahun sebab aku dah rase perbezaan kulit aku
walau tak lembut macam baby
tapi at least kulit tak kering

murah ja weiii
terpulang pada korang nak sayang diri atau tak
hehehee
yang ni plak pencuci wanita
sireh emas punya
120ml

dia ader sireh kan
memang baik untuk pompuan
ni pon murah gak, dalam rm20 kot
aku pun lupa harga dia

yang HPA punya pon lagi best
ader sireh gak
yang tu rm16
lagi murah

korang trylah
memang best

k, selamat mencuba!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan