Powered By Blogger

Selasa, 15 Februari 2011

LaYaN MooD

mlm2 macam ni tetiba rajin nk hupdate belog
malas nk tulis kat wall fb
aku kan suka layan perasaan
bek aku tulis kat belog
isi hati aku
pastu korang tolong baca
tak nak baca pon ader aku kisah???
wakakaka

setakat ni
mood aku bertambah baik selepas diklorox oleh encik somi
tau tak menatang klorox???
tak tau pi blaja aper itu klorox
muahahaha

ok lah kan
encik somi dah jadi kaunselor aku sekarang ni
aku kna basuh sampai putih berseri
ekheeeeeeee

memang aku berada dalam mood sedih sejak mejak ni
oitssssssss
ni bukan tanda2 ibu mengandung yea
muahahaha
aku belum pregnant lagi
belum ader rezeki
insyaallah coming soon
perancangan Allah lebih terbaik untuk kita kan

aku sedih lah
tak payahlah aku sharing dalam belog ni
personal kan
hanya hubby n kerabat jer yg tahu
nak tahu naper korang tak nak jadi kerabat family aku
wakakakaka
adik2 aku pon ramai solo lagi
hahaha

abg aku pon solo molo lagi
mau kna pelangkung aku nati
promote sesuka ati ja...

ermmmmmm
aku cuba merasionalkan dri
menjadi diri aku sendiri
walau aku tak sempurna mana kan

tipulah kalu sume sempurna
tapi dalam hidup ni
janganlah sesekali??????????????

jeng

jeng

-


-



-


-

-


-



-



-


............

lu pikirlah sendiri!!!!!!!!!!!!
nak marah kewww??
sori mowiiiii
muahahaha

sorilah
aku tak nak melibatkan sesaper
aku terima segala ujianNya
sebagai kifarah dosa-dosa aku
hamba yang hina ni

cuma kekadang
masalah ini membuat aku terus menangis dan menangis
siann suami aku
berbuih2 mulut bagi suport

umpama buih2 di lautan tu
tau tak banyak buih tu
siannn husband aku
kadang membazir jer air liur laki aku bg nasihat
sebab aku sedih2
teriak gak..hahaha

aku perlu jadi diri aku sendri
walau aper pon dugaan
kekentalan iman haruslah kuat
aku sering muhasabah diri
lain manusia
lain ujianNya

so, sebagai hamba
aku perlu redha dan bertawakal
di samping memperbaiki amalan aku yang serba kekurangan

aku jadi semakin sensitip skit sekarang ni
kadang2 cepat nangis
walaupon hubby aku gelar aku ratu air mata
wakakakak

ok lah kan, air mata ni leh hilangkan stres
aku nangis puas2
pastu aku dah penat
aku berenti lah
di samping melayan penat teriak tadi

maka akau pon sempatlah mengisikan perot ngn biskut2 kering dalam umah ni
motif???????????

mau diet
ekheeeee

hubby keja lagi arini
standby macam besa

sok dia ader exammm
gud luck 4 my hubby
sori mowi kerna mengganggu drimu
sebab kna bagi motivation untuk kaunselor yg kuat teriak nie
wakakakaka

nah, layannnnnnnnnnnnn

usha lah
kot2 jmpa pompuan tua hidung mancung!!









Tiada ulasan:

Catat Ulasan