Jumaat, 2 September 2011

EdIsi RaYa 2011..hehe

dah lama aku tak hupdet belog
agak-agak dah bape bulan aku tak wat entry baru

kejap jer pengunjung blog aku dah smpai 5000 lebih...
masa aku tinggal dlu..baru seribu lebih
hehehehe

tahun ni aku ngn hubby pulang beraya ke kampung
rase teruja sangat
dah dok kat johor bahru kan
nak balik selalu bkn senang

raya tahun ni beraya kat perak dlu
raya kedua baru balik seremban
tpi ape yang dirancang tak mnjadi
kereta aku wat hal
so..seminggu aku beraya kat perak
sian hubby aku
frust tak dapat balik beraya kat seremban

frust-frust hubby aku pon
dia bejalan sakan kat perak
kawan2 adik ngn abg aku
sume jadi kawan dia
memanjang hilang kat umah
heeeeee

takpelah,,yg penting dia hepi kat sini
huuuuu

meriah sangat
sebab mak aku dapat 2 menantu
tak lma lagi dapat 2 org cucu
hehehe
gambar banyak dlm hp hubby aku
so bape kerat je lah aku dapat masukkan dlm entry ni
di pagi syawal
amik gambar wat kngan
thun lpas tak amik gmbar pon
huhuhu

ni aku dah sarat 7bulan lebih
jadi mak buyung
hahahaha

yang pompuan ni adik bongsu aku
aku panggil si oni
dia lah paling hepi sbb tahun ni byk dapat duit raya dari kakak n abg2 nya
yang laki ni pon sama gak
kutip duit raya
aku ja dlu tak rase kakak n abg bgi duit raya
sbb aku ank pompuan sulung

kalu aku mngusik si oni ni
ble adik aku kata sape suruh hangpa lahir dlu
hahaha
ble plak si oni ni bagi alasan macam tu..hehe

si oni ni rapat ngn husband aku
satu kepala lah
husband aku jnis kuat mngusik
adik aku plak suka menjawab
so..memang happening lah
raya tahun ni

tahun depan beraya dah 3 orang
tak sabar tgu bby lahir..
semoga semuanya selamat..
aminnn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan