Powered By Blogger

Selasa, 31 Mei 2011

RiNdU SuAmiKu....

arini dah beberapa hari berjauhan ngn suamiku...
terasa sedih plak
tambahan plak line celcom kat umah wat hal..
hnya tepon umah ja jadi penghubung,,,

aku terbaca post seorg kakak yg rapat ngn aku
juga merangkap mak andam aku kawin tahun lepas
rupa2nya suaminya telah dijemput ilahi

menitis air mataku
tentu dia derita n bersedih arini..
tambahan pulak arini besday suaminya..

ya Allah..kalu lah aku ditmpatnya
tentu aku menangis dan bersedih
org yg berkongsi segalanya dgn kita telah tiada..

aku menangis teringat kan suamiku
aku merinduinya
aku takut kehilangan nya
khilangan selama2nya...

Ya Allah..Kau berikanlah ketabahan n kebahagiaan kpd kak ijan
supaya dia kuat tanpa suaminya disisi
berikanlah dia kekuatan ya Allah
al fatihah untuk suaminya yg telah tiada

aminnnn



Tiada ulasan:

Catat Ulasan