Powered By Blogger

Sabtu, 17 September 2011

KeRaNa KoKtAiL BuAH...

sebenarnya dah baper hari aku nak makan koktail buah
susu cair tu dah lama aku beli simpan dalam peti ais

 2 buah kedai kat bawah blok umah ni takder plak jual
kalu tak dapat koktail buah pon
asalkan ader nata de coco pon dah ok sangat

tapi yg ader dalam tin tu buah laici ngn buah nenas
dah baper kali aku pergi cari
memang takder

malam tadi gi shoping barang baby
terlupa nak beli
bila hubby dah pergi kerja
mulalah aku request macam2 nak makan
adoiii

aku nak keluar drive siang tadi
tapi hubby tak bagi aku keluar sebab hujan
dia janji nak beli kat aku tapi tak janji pukul berapa boleh anta

aku pon makanlah nasi goreng yang aku masak
isi perut jap
alih2 aku muntah pas maghrib tadi
sob sob sob
anak aku ni nak koktail buah juga agaknya
makan nasi goreng pon aku muntah balik
ish ish ish
perut aku mengeras
tak tahu lah ape baby aku wat
kesian baby...ke kesian kat aku
huhuhuhuhu

arini hubby keja
dia tak balik malam ni
sedihnya rasa

terasa panas jer kerongkong ni...
kalu dapat koktail buah ni
sedapnya.....
sob sob sob





Tiada ulasan:

Catat Ulasan