Ahad, 11 September 2011

ibErET...hehe

Tajuk entry mcm pompuan kabaret lak
hahahaha

ni suplemen yg doktor suh aku makan utk pregnnt ni
org lain pregnant badan cepat naik
aku ja lmbat skit
sbb aku punya selera makan kurang sangat

hari2 asben aku mngumpan aku ngn mcm2 makanan
msti ader baki yg masuk tong sampah
sedih wooooo
sbb aku punya muntah n mual tak dapat dibendung

bayangkan 7 bln pregnnt berat aku 51kg ja
sooo....aku dipksa makan iberet folic ni
bnda alah ni kna bli kat farmasi
RM29.90
ader 30 bji
sehari skali makan...

aku start mkn dah 2mnggu puasa
sekarang dah hmpir 3mnggu lebih aku makan
barulah berat aku bertambah 3kg
ni lah menatang dia
iberet folic yg membuatkan asben aku hepi
sebab dia cakap perut ayang dah besar
hahahaha

aku tak ble minum susu ibu mengandung
tapi susu ni ja aku suka telan
susu kambing
susu lembu aku slow skit
hahahah

dah lama aku minum susu ni
start 3 or 4 bulan pregnant
walaupon susu ni mahal skit
tapi aku ble minum susu ni ja
nak tak nak aku konsisten jugak
hega RM90.00 sbb aku jdi customer tetap
dalam ni ader 30paket
tahan sebulan

oklah..aku nk besiap..
mlm ni asben aku nk bawa mkn kuew teow tom yam
my feveret
sejak aku lalu makan ni
asben aku tak pernah kate tidak kalu aku minta nk mkan
msti diusahakan sampai dapat
yealah..
aku ni selera makan lambat sangat datang

time kasih pada iberet folic
kerana menambah selera mkn
dan HB darah pon dah melepasi 11 ke atas
kalu tak
bawah 11 jerrr
aku pon dah tak lalu dengar nurse n doktor bg ceramah
hahahaha
alhamdulillah...
time kasih Ya Allah....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan