Powered By Blogger

Jumaat, 16 September 2011

KisAh SeDiH di PaGi HaRi...

heee
kisahnya begini...arini asben aku keja
biasalah dah 2 hari cuti kan

so..pagi2 lagi time asben mandi..aku ketuk bilik air..
aku tanya nak breakfast roti telur tak
asben aku cakap tak nak..nk minum air kopi ja..

haissshhh..tak payah lah wat roti telur
aku kurang sikit mkn roti telur ni
tapi arini rajin plak nak wat breakfast kat hubby
adeiiiii..hehehe
yealah..sebagai upah kan..
malam tadi asben bawa pergi shoping barang baby lagi kan
hehehe


ok..pas settle sume n hubby pon dah minum
aku macam biasalah
anta hubby depan pintu sambil say bye bye
bersalaman n cium pipi
ngeh ngeh

sambil tu aku tanya tak bawa bju sejuk dia kew..
okk..asben terlupa...
aku amik dan bagi pada hubby..
okkk...hubby pon tutup pintu...
dia suh aku tido..rehat puas2 kat umah
keja umah dia dah settle kan..petang ngn malam tadi gigih aku tgok dia kmas umah..bsuh baju..sidai bju,isi air panas,,,pinggan2 dia susun balik.berus bilik air..cuci kipas berhabuk...cuma lipat kain ja dia tak wat..sb dia tak suka lipat kain..ngeh ngeh
terharu aku..sb dia tinggalkan umah ngn umah dah bersih
sadisss...terharuu

aku sakit gigi semalam
sbb gigi bongsu nk tumbuh
adeiiii
sampai pening kepala aku
sakit bebenor..nk jer aku cabut..

ok balik citer tadi..
aku pon angkat tgan bye bye...

elok jer asben hilang dari pandangan aku
aku rase kekurangan sesuatu

soo..amik bantal sambung tido ngn hati yg sedih
huhu
sampai terbawa2 dalam mimpi
sedih punya pasal
hahahaha

pasalnya sbb aku tak dengar asben cakap kat aku i luv u
hahaha
nmpak remeh kan
tapi bila dh jdi kebiasaan..pasti akan rase tak kena
asben aku gelakkan aku

dia cakap adoiiii
dia dah ckp dah time aku sibuk amik baju sejuk
ish ish sensitip btoi bini dia ni
hahaha

tu jer nak citer,,,,sedih sebab tak dengar 3 perkataan tu
ngeh ngeh ngeh

ni la org yg wat aku bermimpi sedih di pagi hari
hahaha


semoga kehadiran baby ni mnjadi pengikat kasih sayang antara aku dan suamiku selama2nya
amin...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan