Khamis, 15 September 2011

KeRaNa MuLuT BaDaN BiNaSa..

kerana mulut badan binasa...
pepatah melayu yg sangat tepat..
agak2 korang..leh tak kawan n sayang org yang mulut macam laser ni??
ehhh...macam citer hot jerrr,,,,
hahahaha



sape erkk yg selalu jdi mulut laser ni??
sape2 pon ble..
tapi kalu kita dah terbiasa jdi laser..knalah kikis dari sekarang...
aku pon pernah berhadapan ngn org2 macam ni..
tapi jgnlah dibalas...
kang perang tak hingat dunia

aku tak ble kalu ader org kcik hati ngn aku..
msti nk minta maaf..
sb aku rase tak tenang..
tapi macam mane plak ngn org yg wat kat aku
haa??
ce citer ce citer...
hahahah

aku tahu aku tak berdaya nak balas
kalu aku balas pon
aku rugi sebab menampakkan ketidakmatangan aku
so..aku berdoa ja
minta kat Allah SWT...

pernah terjadi kat aku
ader orang tuduh aku amik kesempatan morning sickness yg lama
aku tak minta sakit pon
jauh sekali nak minta simpati org
menangis aku...sedih yg teramat
beberapa minggu emosi aku terganggu

sampai aku berdoa minta kat Allah....
Allah tu Maha Adil
kat dunia lagi Dia bgi pembalsan
DIA bayar cash lagi...
org yg tduh aku tu jatuh sakit n sakit lgi teruk dari aku
tak payahlah aku citer lebih2

tapi moral of the story
muhasabah untuk aku gak
jgalah mulut kita yg Allah bgi ni ke arah kebaikan
doa org yang teraniaya ni cepat Allah makbulkan
hati2 ngn mulut anda!!!

pesanan untuk aku jugak nieh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan