Ahad, 18 September 2011

RiNdU MeReKa-MeReKa iTeWw...

bosan sangat petang ni
bosan ngn kesibukan bunyi bising bandar yang takder kesudahan
rindu sangat kat kampung halaman yang mendamaikan

tapi tu lah lumrah kehidupan kan..
entah bila lah aku dapat rase ketenangan tu sampai bila-bila
setakat balik kampung bercuti
aku rasa tak sama

ringan jer tangan ni nak isi borang tukar
biarlah aku balik perak balik
kalu bukan perak pon..jnji di utara...
rindu zaman kerja yang sangat enjoy
kerja yang santai dan hubungan yang akrab
macam satu family

tapi kat sini segalanya harus bermula dari bawah
cabaran dan rintangan yg kadangkala wat aku putus asa
rupanya berada di bndar cabaran kerja sangat lah membosankan
berdepan ngn karenah orang yang kadangkala bagi aku macam bukan manusia

bahasa, hormat., kesopanan..komunikasi..
uhhhh
tak sesuai ngn jiwa aku
sangat2 jauh
untung ader blog
boleh gak aku meluahkan isi hati aku

aku bahagia bersama suami tercinta
disebabkan beliau aku cuba bertahan dan menyesuaikan dri
tapi aku rasa
lagi cepat aku keluar dari sini lagi bagus
hahahaha












Tiada ulasan:

Catat Ulasan