Ahad, 11 September 2011

My BaBy!!!

sekarang dah memasuki 33mnggu..
maknanya dah 8 bulan lebih aku pregnt...

rase teruja nak tunggu orang baru lahir
walaupon macam2 dugaan sepanjang aku pregnant ni
especially dari sdut kesihatan
sampai sekarang aku tetap alami muntah

tapi ape pon
aku redha...sebab bagi aku ni adalah pengalaman terindah
menjadi seorang ibu...

aku shoping barang bby tak byk
sb mak aku ckp bby ni cepat membesar..
dah byk kali scan
doktor ckp bby gegirl...
tapi aku tak mngharap sgt
yg penting anak aku sihat,,,






ni tak tgok saiz
terbesar lah plak
huuu


aku pilih baju ikut suka
sbb jadi rambang mata
hahaha










agak2 kalu bby boboy
ok kot pkai pink
heeee




selimut baby


ni laki aku yg hamik
dia nak pakaikan lampin kat bby kot
haahahaha
baby gegirl
kalu bby boboy kna bli lain
auwwwwwwwwww






btol susu org ckp kna bli yg btul2
sbb ader bahan kimia
tak sesuai utk bby
so..aku bli kat farmasi ja
tu pon bersoal jawab byk
cap anakku..



mandian blum complete
sbb aku pon tak tau nk bli ape lagi
mandian aku bli guna johson
tpi hubby aku letak kat kreta
dia wat basuh kreta
adoiiiiiiiiiiiiii

mandian anakku jdi mandian kreta
uwaaaaaaaaa

tilam bantal aku lupa nk snap
buaian bby aku terlupa bli
kang aku gantung kain batik ja wat buaian anak
muahahahaha


2 ulasan: