Rabu, 21 September 2011

TinGgAL KeNaNgAN...

21 sept 2011...
jamuan hari raya merangkap majlis perpisahan kak suzana
ketua kaunselor kat sekolah aku
baru beberapa bulan aku masuk sesi pagi bersama beliau
terasa satu kehilangan
sebab dah semakin rapat
sob sob sob
sedihnya..
tapi tu lah hakikat n knyataan hidup..setiap pertemuan..
pasti ada perpisahan..
kita hanya merancang..
tapi percaturan Allah adalah yang terbaik..

bergambar kenangan
dari kiri k.ayu, k.suzana..junior baru hajar n aku
yg pakai bju kuning tu baru jer masuk sekolah ni
gila bergambo adik aku sorang ni
hahaha

menu yang ader..
aku makan sume
tapi amik serba sedikit
sebab aku rase perut dah mengeras
soo
aku tapau ja bawa balik makan kat umah
gila tamak kan
yealah..aku suka lemang ngn ketupat
nak makan banyak2 tak boleh
so..aku bawalah balik umah

kebanyakan jamuan ni dibantu pelajar2
budak2 PRS kat sini sangat rajin
lega
bab mengemas ngn lain2
sume pelajar  wat
cikgu2 pantau jer
aku tengah sarat ni memang dok kat sofa ja
hahaha

plastik merah tu ais
sibuk ja dia pon nak bergambar

ni cikgu cikgi sedang menjamu selera

ni student yang rapat ngn aku gak
hari2 msti datang blik kaunseling
sangat boleh diharap
at least tengah aku boring
ader gak kawan menyembang
k..setakat tu ja
harap pasni k.suzana dapat melakukan yg terbaik di sekolah baru beliau
tinggal lah aku bersama kawan2 dengan kaunselor baru
yang sebaya dengan ayah aku
pasni tak leh degil2 dah
ader ayah yang memantau
huuuuuu


2 ulasan:

  1. As salam..Alhamdulillah cikgu dikelilingi oleh students y baik...hope akan berterusan..amin...happy always ckg lini.....
    huhuhu..

    zizysahaira/azimah

    BalasPadam
  2. tapi kngan kat dato seri tetap ckgu ingat..huu..ape pon..khdupan msti tetap dtruskan..

    BalasPadam