Sabtu, 24 September 2011

NaiK GaJi Ke BaJeT 2012 Ni???

rase petang ni badan lesu ja
pagi tadi ada LDP kat sekolah
aku ni kalu bab duduk lama2 dgr ceramah aku jadi stress
sakit ngn kebas bontot ngn panas lagi

memang dugaan
baby lak bersuka ria menendang di dalam perut aku
rase terhibur lah jugak dalam kepanasan tu
macam2 fesyen duduk aku wat
sebab memang kebas ceramah dari pagi sampai 1.30petang
aderlah rehat
tapi aku nak jalan2 bagi darah beredar ngn tenang
hahaha

sekarang ni tengah tgu asben beli kuih feveret aku
kuih popia
tak tahulah ader ke takder
sebelum bersalin ni baik aku minta ja nak makan aper kan
nanti dah bersalin kena pantang

ermmmm
balik pada tajuk entry nya
heee
panjang plak aku merepekkk

dengar2 orang kate bajet 2012 ni kakitangan kerajaan naik gaji
aku pon tak tahu lah btul atau tak
ishhhhh
mata duitan ke??
aku rase tak kottt...
kalu dapt rezeki kan..kalu tak dapat..ramai lagi kat luar sana yg lebih susah
bersyukur ngn ape yg aderr
bak kate asben aku.....huuuuuuuuu
ni aku copy paste ayat kawan dalam fesbuk:

pape pon baik dengar pembentangan bajet 2012 ni pada 7 Oktober 2011 ni..ari jumaat kot..yang itu lagi sahih menyahih..keh keh keh


"KAKITANGAN sektor awam dijangka akan menikmati kenaikan gaji tahun ini, dan kemungkinan perkara itu antara berita baik yang akan diumumkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dalam Bajet 2012 di Dewan Rakyat, 7 Oktober ini. Bagaimanapun, sumber menyatakan masih tidak diketahui berapa peratus kenaikan gaji yang bakal diperoleh oleh kakitangan kerajaan kerana pada 2007 mereka menikmati kenaikan gaji antara 7.5 hingga 35 peratus."

kalu rase nak gaji naik
tingkatkan kualiti kerja dulu
yea darrrkkkkk...
heeeeeeeeeeeee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan