Rabu, 14 September 2011

NaSi KeRaBu...

petang ni hujan lebat lah plak..adusss..tetiba terus jadi lapar...
teringat nasi kerabu lah plak
mendengar namanya sajer sudah menggiurkan
haisssshhh
nk cari kat mane erkkk ptg2 mcm ni..huuuuu


citer pasal nsi kerabu ni
aku teringat bulan ramadhan yg lalu
hari2 aku berbuka puasa ngn nasi kerabu
cma baper hari ja aku mkn nasi lain

heran bin ajaib
aku jdi peminat tegar nasi kerabu tanpa jemu
ngeh ngeh
nasi kerabu ngn air cendol plak tu
tu lah menu aku hari2 time berbuka
sah2 lah aku tak masak sbb aku mmg tak pernah masak nasi kerabu
bli sajerr di bazarrr
hahahaha
adoiiiii

kalu hubby bli nasi lain
aku mkan tak abis..tpi kalu nasi kerabu..
licin wooooo
agaknya anak dalam pewoottt ni peminat nsi kerabu
kehkeh

yummy yummy
aku google jer gmbar ni
wat sedapkan hati n pewot
sabar yea bby
nti ummi suh ayah cari nasi kerabu lagi
kehkeh

ni pon sedap
asal nsi kerabu
layan jerr mata oiii
nak rase tak dapat derrr
uwaaaaa

kalu patern mcm ni mcm kat pasar malam jer
arini maner ader pasar malam
sabar jalah...
huuuu


Tiada ulasan:

Catat Ulasan