Isnin, 12 September 2011

SuSaH HaTi

dari malam tadi aku susah hati
susah hati yg wat aku tdo lambat
pkul 3pgi bru terlena dibuai mimpi
pkul 6pgi sudah bgun untuk ke sekolah..
 
sekarang..terimalah balasannya
mata sudah kuyu menunggu msa nak terlelap
adoiiiiii
 
aku susah hati sbb menunggu ank comel ini lahir..........
susah hati jga kerana akan berpisah lma dengan ayah budak ini..........
susah hati juga kerana menunggu saat untuk bersalin
selamatkah aku ngn ank ini.........
 
berjumpa lagikah aku ngn semua org yg kusayang
setiap kali  ader masa terluang
aku selalu berpesan pada hubby
kalu sesuatu yg buruk jdi padaku
tolong jga anak ini dengan baik
seeee
masih suka merepek bukan2
 
 setiap kali nk tdo atau solat mgrib berjemaah
hubby akan membacakan yasin untuk aku ngn bby
smbil memegang perutku
ank comel ini pasti mmberi tindak balas
bergerak secara aktif dalam perutku
 
owhhhh
knapa aku suka pkir bukan2
aku suka berfikir tapi kdangkala merepek2
bak kata suamiku
pklah bnda yg positif
hari semakin hampir anakku
 
aku sayang sgt sama drimu suamiku..
ketahuilah....
kalu driku tiada lagi di dunia ini
hnya drimu di hatiku slmanya..
ayang mohon ampun salah silap ayang padamu
doakan semuanya selamat agar anak ini
mngetahui...
 
kasih syg kita padanya tak pernah terhenti....
sayang sgt padamu suamiku...
kerana menjagaku dan melayan karenahku  dengan sabar..
hanya Allah mengetahui..
apa yg kurasa....

 






 







4 ulasan:

  1. Insyaallah lini,semua akan selamat...jgn fikir yg bukan2 yer,.. Biasa la,syndrom yg setiap ibu akan alami...cam aza dulu jugak.... banykkan berdoa n solat taubat...moga allah swt permudahkan segalanya..

    BalasPadam
  2. thanks aza..mmg sllu risau especiallybla asben kja..kalu dia takder n jdi pape..mcm2 pkir bila dok sorang2 kat umah...

    BalasPadam
  3. hani dl masa ngandung anak pertama pun selalu terfikir yg bkn2, kadang2 dari tangisan bleh jd esakan dan raungan...
    tp bila dah mengandung lagi nie, hani akui masih ader terfikir mcm tue, tp tk sampai jd igauan sbb kepala sibuk layan anak yg makin aktif bercakap nie sampai terlupa perkara2 yang lain...

    BalasPadam
  4. hani..btul tu..slalu pk bukan2 kan..anak slung..takder sibuk lagi..tu suka pk mcm2..huuu..tahniah..dah nk dapat 2nd baby pon..huu

    BalasPadam