Khamis, 3 Mac 2011

StUdEnT BeLaNja AKu..hihihi

hehehe
bertuah kan aku arini
wakakaka

tadi aku suh student ni pergi beli burger kat aku
aku bagi duit rm5
budak ni mmg slalu aku suh bli mknan kat aku
kantin jauh

bajettt mlas nk berjalan
suruh budak bli...
malas sungguh..hihi

pas waktu rehat
die datang bagi burger n memulangkan duit aku
aku tanya, knapa??
dapat free ke?

kah kah kah
smpat lagi bajet free

tak lah cikgu, sya nak belanja cikgu..heheh
aku????
ZZZZZGGGGGGGrrrrrrr

????
kenapa??
amik balik duit ni..
saya yg keja, sya blnja kamu
budak ni blah mcm tu jer smpai tersenyum2
kih kih kih

aku tau lah dia anak org kaya
pasni aku suh die bli mknan hari2 kat aku lah
save blnja aku makan
wakakakakaka

oklah, ni makan malam aku sekali lah..hihihi






Tiada ulasan:

Catat Ulasan