Sabtu, 26 Mac 2011

PgRaM KeSeLaMaTaN WaNita

semalam ari sabtu aku ader program
bawa pelajar pergi pusat islam jb
ader pgram keselamatan wanita

serius tak rugi aku pergi
aku nk amik gmbar byk2
tapi ni sbb pgrm yg mlibatkan polis
dia tak bgi kami amik gmbar

ni tudung baru aku yg bli time shoping aritu
hubby aku blikan
heheheh
time kasih suamiku...
len kali bli lagi..

ni kawan aku
yg sama2 terlibat ikut pgrm ni
baik wooo
bawa bekal buah anggur ngn pear kat aku
sebab aku kuat makan
mkn buah jer byk2
lain2 tak sgt
hehehe

ni ja gmbar last aku amik
dia tak bgi amik gmbar dah
sebab ni melibatkan keselamatan n maruah wanita yg ditayangkan slide

ni sume mngsa rogol
n dia terangkan pada kami ape patut kita lakukan
apabila jadi macam ni

cara2 ptahankan dri
kalu kna ikat pon dia gtau macam mane nk lpaskan dri
best sgt
info berguna
penceramah dia pon mmg hebat sb pgawai polis kan
k..tu jer nk citer
hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan