Ahad, 6 Mac 2011

NaSiB HubBy KuRaNg BaiK...


semalam pas pergi opis hubby
nak pergi maxis centre
jmpa kawan hubby
tapi dia sibuk lak
and then kami terus pergi makan ja lah

hubby g opis dia sebab tertinggal IC polis
kalu aku tetinggal IC aku
aku wat tak tahu jerrr
wakakakak
macam pergi ulu tiram hari tu

aku bawa duit kertas ja
sgala beg duit dan isi nya aku tinggal kat umah
hahahaha
ni memang peel aku
encik somi tak tahu pon
hahahahaha

leceh lah msuk hutan bawa dokumen penting
kalu hilang mau gigit jari
tak cukup jari tangan
gigit jari kaki lak
kah kah kah

ok, balik topik tadi


macam besalah
tempat feveret kedai makan
kah kah kah
hubby order nasi goreng pataya
nampak sgt sedap kan
hihihihi


ni aku order
nasi goreng cili padi
feveret aku dari UPM dlu
hahaha


tadaaaaaaaaaa
agak2 korang leh teka tak knapa?

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

heheheheh


telur yg diorg ni separuh masak
bila kerat telur tu
maka teserlah telur tu mgalir macam air
hahahaha

ok, encik somi aku ni tak suka telur separuh masak
anak tekak nya hanya mkn telur yg garing
bukan hangit yea..
kah kah kah

nak gelak ke erk??
sian plakkkk
dahlah encik somi lapar
hhehehe


maka
encik somi order sate plak
makanlah sate ayam sampai kenyang
sate daging tak makan
ishh ishhh ishhh

bapak aku kat kmpung bela lembu
aku ni suka sgt daging lembu
tapi kalu somi aku tak makan
tak kan aku nk masak lauk daging
heheheheh
sila lah berkenalan dengan kesukaan n ketidaksukaan somi ku
kah kah kah kah
kkk...daaaa





5 ulasan:

  1. kesian...jd xmkn le nasi pattaya tu????byk btl yg die xmkn????!!!!

    BalasPadam
  2. mmg tak mkn pon kak..huhuhu..dah lah mhal..mbazir jerrr..huhuhu

    BalasPadam
  3. awat lini yg xabiskn klu agak2 membazir?????baby dlm perut kne mkn byk utk sihat????kekeekke

    BalasPadam
  4. apo akak ni, lini pon tak suka mkn telur tak masak..hihihi

    BalasPadam
  5. lor xske telur tak masak jgk ker?????ermmm...

    BalasPadam