Khamis, 10 Mac 2011

DaPat GaK NaSi LeMaK...

ni citer pagi tadi
tapi sbb aku pening2 lalat
maka kat sekolah baru aku hupdet..
ekheeee

sekarang masih pening lalat
tapi dah kurang skit
hahahaha

pagi tadi hubby dah g keja pukul 7.45pagi
macam biasa salam, cium tgn n pipi
ekheeee
hubby tnya aku nk bekpes ape..
haissshhhhhhhh
jual mahal

tak lalu nk makan lagi
nanti pikir dlu
keh keh keh

aku ingat nk makan roti gardenia ja
taruk jem strawberi dah ckup

tapi roti tu dah expired
uwaaaaaaaaaaa

lapar lapar..
aku minum susu anmum jer
pastu aku ngn muka tak malu send msg kat hubby
cakap roti dah expired
aku nak roti canai

hamik kau
roti canai..buang tebiat kot
hahahahaha

pastu hubby kata lmbat skit
ok lah, jnji dia beli kan
pastu aku tukar idea
nk nasi lemak plak
heheheh
sian suami aku
tapi sebab aku kan
dia pon bli nasi lemak kat aku
pastu aku pon goreng ikan bilis skit
baru sedap
ekheee

ikan bilis dia ciputt jer
huhu
aku dahlah ska makan ngn ikan bilis goreng
ekheeee

ni hubby aku beli
sbb aku selalu mual nak termuntah
dia tak bagi aku makan asam selalu
sebab asam kan mmg tak elok sgt untuk kesihatan

clorets ni pon tak sedap
huhuhu
tapi apakan daya
aku terpaksa gak telan
huhuhuhu

sekarang aku kerap pening n mual
muntah skali skala
tapi aku kuat lagi
insyaAllah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan