Ahad, 27 Mac 2011

KiSaH CoKlaT FeRReRo RoCHeR...

arini byk lak entry aku wat
hehehe
aku bosan dok umah
takder benda nak wat
ni lah keja aku
mengadap intenet sokmo

tengahari tadi aku call mak aku kat kg
biasalah dah dok jauh
rindu sgt ngn family
huhuhu

elok aku borak2 ngn mak
aku tanya adik aku yg bongsu
si auni zafirah
budak ni dah darjah 4
ramai org ckp muka dia sebiji mcm aku
hahahaha

okk, aritu adik pompuan aku kawin
bagi hntaran coklat ferrero rocher kat pihak laki
adik aku si oni ni tengok
dia siap pesan lagi kat adik pompuan aku yg kawin tu
nanti simpan coklat tu dekat oni

alih2 marzura terlupa
sian si oni tu
kah kah kah

ok, fine..
si oni mendapat abang ipar yg sgt baik hati
dia bli kat adik aku coklat ferrero rocher lain sebagai ganti
yg ada 5 biji tu

so, si oni tu bagi 1 kat mak aku
1 kat abah aku
2 kat perut oni
dan 1 lagi dia simpan untuk aku dalam peti ais

uwaaaaaaaaa
sayangnya adik aku kat aku
tapi dia memang rapat ngn aku
nangis aku tadi
dalam byk2 adik beradik aku
dia simpan kat aku sorang

menitik air mata aku
memanglah aku mampu beli sendri
tapi bila adik sendri wat macam tu
sebak aku dibuatnya



haishhhh
coklat ni menambah kerinduan aku kat adik bongsu aku ni
aku selalu peluk n cium dia walau dia dah darjah 4
dlu masa aku kerja kat perak
aku selalu bagi duit belanja sekolah kat dia
tapi dah dok jauh ni
aku rindu saat die mengekor aku minta duit
sedih plak ptang2 yg hujan ni
huhuhu

5 ulasan:

  1. kasih seorang kakak..susah nk dpt kakak yg perihatin mcm ni nih...nk jela jd adik mcm ni..hehehehe

    BalasPadam
  2. xpe je tulis entry byk2 lini..ada yg nk baca..hehehe...tp ingat ye yg xske bc tolonggggggg sgt2 jgn bc n lps tu sedap n senang2 nk kutuk2 org...siap korang nnt..

    BalasPadam
  3. akak ns:hehe..hdup ni kna saling sayang mnyangi..tp ada gak org hasad dengki..hehe..jadi akak oklah..nk tak..hehe

    BalasPadam
  4. iyda isa:mmg pon, yg tak ska tak pyah myibuk nk baca..hehe

    BalasPadam
  5. jd adik le dpt mkn coklat FeRReRo RoCHeR,xpernah mkn coklat tu...

    BalasPadam