Powered By Blogger

Rabu, 9 Mac 2011

MeReMpiT...HeHe

semalam hubby cuti dan macam biasa
dia anta aku pergi sekolah

dalam 6.30petang dia call aku
aku memang hepi dah ingat dia dah sampai
nak balik sekolah cepat2
hahahahaha

pastu hubby aku kata:
hubby: abg datang lmbat skit erk
aku:laa, kenapa abg???
hubby: keta tak ble start, bateri weak..abg dah start byk kali, mmg tak ble
abg nak kelua bli helmet satu lagi
aku: balik naik motor erk??ok2, syg tgu..

(dalam hati aku, wakakakaka...dlu aku pnah ajak hubby naik motor,
tapi hubby tak kasi sbb ader satu helmet jer..
dah jadi mcm ni, baru dia pergi bli helmet
aku dah lama tak merempit
wakakakakak)

tunggu dalam 6.50 ptg tak sampai lagi
aku call hubby kata aku tumpang kawan aku yg lalu depan perumahan aku
ok,,hubby aku setuju

tapi dia cakap, dia nak bli helmet gak
sebab malam nanti nak bawa aku pergi makan

heheheh
yesss
dah ader 2 helmet
pasni senag nak naik motor lak
ekheeee

helmet pon hubby aku cuci ngn thinner
bagi putih balik
hahahaha
ish ish ish
helmet pon kena cuci
sebab dia tgok helmet baru tu cantik lagi
tu yg thinner helmet dia
ekheeeee
pastu mlm tadi kami pon kelua naik motor
pergi makan n bli barang skit


beli menatang ni
aku beli perisa coklat
heheheh

pagi2 ni aku dapat wat entry
sebab hubby aku kelua settle kan kereta
nak ganti bateri
aku pergi sekolah tumpang kawan lagi arini
takut hubby tak sempat balik umah...
k..daaaaa


Tiada ulasan:

Catat Ulasan