Khamis, 24 Mac 2011

SeLaMaT PeNgaNtiN BaRu AdiKkU...

salam sume....
dah lama aku tak hupdet belog ni
maklumlah
aku sekarang ni tak berapa sihat
sume aku rase loya
ecececece
hehehehehe

seminggu gak aku balik perak
terubat rindu aku kat mak abah kat kampung n adik2 aku
tahniah wat zura dan wan
jodoh korang mmg pnjang
semoga berkekalan hingga akhir hayat yea
adik aku kawin 16mac 2011

warna merah tema kat umah aku

adik ipar aku
ni pon aku cilok gmbar dari fb adik dia
aku tak amik gmbar pon
aku bawa perut loya ja
wakaakaka

pengapit laki tu tak kawin lagi
ble lah knal2
muahahaha

gmbar pon tak tersusun
hentam jalah labu
hahahaha

erkkkkkkk
patut akad nikah dlu
sorilah
tunggang langgang
hihihihi

kat masjid kampung aku

alhmdulillah
selamat gak sume nya..

ni belah laki

warna purple
sweet sgt


lagi
ekin, k.lini cilok gmbar dari ekin ni
halal nooo..
hehehehe

 ni plamin laki..

gambar aku takder
aku takder mood nk bergambar
hehehehehe
k.daaaa


4 ulasan:

  1. dah lama xupdate blog ni,dh update jd tunggang langang plak..hehehe...xsihat ker????lama gak tgu blog ni di update..apa2 pn tahniah dpt adik ipaq baru..cantik pelamin umah pengantin laki.

    BalasPadam
  2. akak, nk hupdet tapi mls ja lebih..hehe..besalah, awal2 ni mabuk skit..huhu..thanks, dah dapat adik ipar rupanya..

    BalasPadam
  3. lini...tahniah la yer...semoga hubungan kamu berpanjangan hingga ke akhir hayat k...dapat bby jgn lupa kau...hehehe

    BalasPadam
  4. hana, thank yea hana..smga perhub nie kekal bhgia hga akhir hyat...aku doakan untuk hg jgak...

    BalasPadam